Saturday, January 26, 2008

2008 Inaugural Gathering: Photos

Date : Saturday, 26 January 2008
Time : 1:00pm to 6:00pm
Venue : Concorde Hotel, Shah Alam

















5 comments:

Honque said...

Thanks to those who came to our Hi-Tea. Lepas ni boleh organize lagi

alie d14 said...

well done honque!! well done to us ..bila mau buat lagi?? just kasik date and place ..lepas ni mesti ramai lagi yg join...surely!

alzack said...

hmm aku baru tau ada benda ala nie...kalau organize kat JB, ada lah kut beberapa orang cam aku ngan kamarul boleh attend....Si Hashini yang duk nun jauh kat utara pun boleh mai kut...maklumlah dia dah bertapa kat jb berapa tahun daaa....

tanggang said...

Honque dah nak macam Raja Petra. Gamba last tu sape? Nazir DAN rakan2 ker..?

Anonymous said...

porno [url=http://pornushi.ru/english-version/indian-sex/american-indian-porn.html]american indian porn[/url]