Monday, October 8, 2007

About Gedebe...

There's no doubt that there is love-hate relationship between Cikgu Gedebe and our Taufik Ali, wherever you are...

Taken from 9094's memorable quotes and other stories

"Office aku ada function berbuka kat Grand Continental, Melaka. Sesampai aje aku kat tempat kejadian, aku nampak satu kelibat yang sangat aku kenali…. Cikgu Gedebe. Sebagai satu2nya pelajar f5’94 yang dapat sejarah P8, aku pun pegi la tegur dia… Nampaknya beliau sungguh gembira dapat jumpa student dia….aku pun berborak la dengan dia, citer pasal ruff datang Melaka nak jumpa dia, tapi tak kesampaian…. Dia pun Tanya pasal fakharuddin, rudi dan taufik ali (hehehehe… dia ingat taufik ali tu batch kita)..."

read full article here



1 comment:

Unknown said...

"Sabar cikgu rational! rational!" Potex Ali sambil berlari lari anak dikejar gedebe