Wednesday, August 1, 2007

Kadir Rahman Juara Olimpik

Tempat : Makmal Kimia bawah library
Masa : Sometime in 1993

Aku rasa korang ingat kot ada a few eksperimen kimia yg kita kena bakar ada benda alah yga ku dah lupa namanya n test kaler asap, bau etc etc. Benda ni jadi masa eksperimen cam ni lah. Masa tu lab partner aku yg semeja was aku, kadir, knick dgn adzarara. Masa tu aku dgn kadir wat eksperimen tu. Kat bawah ni sikit lebih kurang dialog dia.

situasi : benda tgh berkepul asap dlm tabung uji lepas di bakar sambil diperhatikan Mr Wu

Kadir : Honque kita kena test ni bau dia camne

Honque : Ok kadir kau bau lah benda alah tu

Kadir pun dgn machonya letaklah hidung kat mulut tabung uji tu pastu sedut sedalam dalamnya sampai habis asap dlm tabung uji, lepas tu aku tgk muka kadir dah blur semacam pas tu dia bukak mulut keluar semua asap yg dia dah sedut. Aku dah gelak nak mampus sampai rasa nak muntah. Lepas tu sepanjang kelas kimia kadir blur yang amat

Sekian cerita yang tak lawak ni. I guess you have to be there nak tgk expression muka kadir camne masa tu. Memang lawak nak mampus

:: Honque D93 ::

No comments: