Thursday, August 2, 2007

Nama Batch

Camne batch kita boleh end up dgn nama Ardennes Caballarius? Camne nama tempat kat france boleh jadi nama batch kita? Setahu aku Ardennes ni area hutan n ada significant battle masa world war 2 kat area ni (checkout Band Of Brothers). Aku lupa sapa yg cadangkan nama ni dulu yang aku ingat kita ada meeting kat kelas form 1 time kita form 5 untuk pilih nama batch.

Aku pernah gak terfikir nama batch ni masa kat koleq. Masa form 2 aku dgn cd ada buat t-shirt gambar kude terbang dgn nama Pegasus, ingatkan nama ni boleh la dijadikan nama batch tapi tak mendapat sambutan.

Masa form 4 pulak if korang remember Arcadian Cavalry, nama tu pun actually kitaorang nak cadangkan jadi nama batch bukan just clique arcadian saja. Tapi seperti biasa kalau tak silap aku AJK batch kita tetiba war pulak dgn Arcadian (meeting batch kat kelas form 4) so nama tu pun berkubur.

Cam mana boleh end up dgn ardennes caballarius? sebab aku rasa cam pegasus or arcadian cavalry lagi cam best. Ntah la itu pendapat aku.. apa pendapat korang?

:: Honque D93 ::

3 comments:

cd said...

hahaha ingat lg org tua pasal baju pegasus tuh

MCKK 8993 said...

pegasus bukan kuda hercules ke?

pogym

cd said...

bukan ardennus cabalarius tu ajk batch yg decide ke? sapa2 ajk batch time form 5 dulu tlg confirm