Monday, August 6, 2007

Most Memorable Torture Moment

Malam malam di Prep School mmg dilalui dgn seribu macam perasaan. Gelisah, risau, rimas & takut. Semuanya disebabkan oleh lima "anjing" & anticipation of bunyi loceng ditengah malam atau lalakan anjing secara tiba tiba didalam dorm yang mensignalkan kegiatan kokurikulum tidak rasmi Koleq bagi form 1.

Ya...sessi common room/firedrill or sessi torture depan/dalam dorm. Semua org ada most memorable atau favourite torture moment. Marilah kita sama sama mengshare.

Personally, aku x bole lupa sessi depan Dorm D& Dorm E yang forever immortalize the phrase, "WOI!!!! Ada org muntah!!!! Nama dia Bob Jadah!!!!" Kalau tak silap aku sebelum lights off, dalam Dorm E, Bob, Keen & Hongue dgn penuh perasaan angkuhnya sedang melantak air gas dengan makanan yang aku dah tak ingat apa dia.

Seelok beberapa minit lepas lights off, loceng puaka yang tidak berdering tetapi berdengung berbunyi tak berhenti henti. Serentak itu, Semua bebedak prep school bingkas bangun berdiri tepi katil.

Tak lama kemudian muncullah 2 makhluk bernama Moni dan Gendut. semua bebudak Dorm E & Dorm D disuruh berbaris depan dorm masing masing. Setelah melalui sessi meleter yang meleret leret, semua disuruh buat keretapi beramai ramai.

Selepas hampir lembik lutut, disuruh pulak buat scrambler half way down. Dalam keseronokan sessi penyeksaan itu tiba tiba sdr Bob telah membuat keputusan untuk menunjukkan kepada semua org ape yang dia makan sebelum tido. Maka apa yang dimakan semua terhidang diatas lantai.

Yang aku ingat, Farhan telah disuruh oleh Gendut / Moni untuk menjilat semula muntah siBob. Mamat tu pun dengan penuh rasa pasrah melutut tepi muntah BOb dan bersiap sedia untuk menjilat muntah Bob. Kalau tak disebabkan munculnya Anjing Ah Chong, aku rasa mmg Farhan dan makan mutah Bob.

Part tu kita klimax kepada sessi torture utk mlm tu. Things went mellow after that & at the end semua masuk tido dgn badan yang berpeluh akibat senaman malam dan otot kaki yang bergetar getar.

For me, itu was the most memorable torture moment. Kalau ada lain lain torture moment, sila share. mari kita kenang kembali saat saat yang kalau dicerita kepada org luar or present boys, rasanya tak ada sapa yang akan percaya.


Poen D97

18 comments:

Anonymous said...

how about masa kena pumping/ketuk ketampi when reporting masa kena confinement? kul 11.30 = 33 kali, kul 1.30 = 66 kali and kul 3.30 = 99 kali. Blom bab "anjing" terlupa kira half way thru. ;)

Tapi time tu terasa macam one of the fittest bastards in the whole world laa. hahaha

Unknown said...

33-66-99. Report confinement yang paling aku ingat kena beratur ramai ramai kat corridor dorm C pas tu kena 66 ke apa ntah pas tu pogym kena nyanyi we are the world

Unknown said...

aku ingat session torture tuh.Mmg dulu keen, bob n aku paling cibai dlm dorm E kan hahahaha masa session yg sama aku ingat kena belasah dgn bawal. Semua pasal aku gelak dlm surau. Dia suruh aku gelak aku dok hehehe pastu dia belasah cakap "tadi nak sgt gelak dlm surau!" gelak lagi. aku pun terpaksa lah gelak. Yang jerit bob muntah tu bukan pogym ke?

Anonymous said...

ye la... aku la tu... pastu aku ngan sorang lagi (tak ingat dah sape) bawak bob pegi toilet basuh muka & kumur... masa tu ambik kesempatan minum 'paip'si cola.... hahaha.... memang one of the most memorable nights of my life...

Anonymous said...

satu lagi yg aku takleh lupa masa on of the firedrills/common room... lepas lembik kena torture kita semua balik dorm... sampai dorm aku (dorm d) si penulis article baru bagun tido... pastu lagi mau tanya dgn selambanya "eh, apsal korang ni? apsal?" selamat dia mlm tu...

pogym

Anonymous said...

'Things went mellow after that.....'

spot on!!!! bukan je physical torture...mentally pun kena torture..adoiiii..siap ade yg mengalirkan air mata keinsafan lagi tu..haha betul tak toya!!!

'.... & at the end semua masuk tido dgn badan yang berpeluh akibat senaman malam dan otot kaki yang bergetar getar'

part otot bergetar getar ni memang classic!!!!! nice one!! haha how true!

pogym said...

bila ko ckp we r the world baru la aku teringat scene tu honque... tapi bukan lagu final countdown ke? or, dua2 lagu kena nyanyi?

MCKK 8993 said...

iktibar dari cerita tu.....jgn buli kadir rahman....hahahaha dan jgn letak odorono dlm mulut samdol yang tidur berdenkur kuat .....any way memang minum coke mcm minum air masak je....kembung siut.....tu pasal muntah ....at least ade reason nak lari.....

bob D83

pogym said...

ada lagi satu... ingat tak one of the common room sessions... selepas bunyi buzzer, mcm biasa kita semua kena beratur kat tepi common room dgn hati yg gundah gelana akibat bakal menjadi punching bag or spiking target nazek.... tetiba muncul gopal sambil tersengih2 ala kerang busuk memegang gayung dan hanya memakai towel... hahaha... dia ingat dah subuh.... nak pegi mandi... hahaha

Unknown said...

hahahaha semua tak leh lupa kisah kena torture. hmmm aku pun confuse pogym final countdown ke we r the world.tapi aku ingat la ko kena nyanyi tu konon lead nyanyi untuk bodak yg kena con hahahaha

Unknown said...

aku rasa aku lah yg sorang lagi teman bob ke toilet tu.. memang sedap paipsi cola tuh heheheh

Unknown said...

itu lah samdol dengkur kuat tak ingat kan dah kena sumbat odorono dgn kitaorang hahahaha nakal sungguh

Anonymous said...

Hahaha, aku ingat kes gopal pakai towel pasai ingat dah time untuk mandi. Painful those days but will be good stories to tell ;)

MCKK 8993 said...

Nota Kaki:

Sebenarnya the reason aku bole terselamat time korang kena lenjan dgn ajing prep school time tu was bedmate aku masa tu (zaroy..aku rasa betul kot.kalau silap tolong betulkan) balik kampung. Chicken pox kot.

So..sang anjing-anjing dah suruh dapatkan bedmate masing masing masa session tu, so since bed mate aku x dak terselamatlah aku...kire attendance aku kurang satu session la..

MCKK 8993 said...

Aku ingat masa mlm merdeka kena pumping kat depan dewan TAR. Sakit jugak time tu. Pastu hafal lagu Warisan, and finally lawan nyanyi antara dorm. Dorm C menang kan?

Salleh
D34

MCKK 8993 said...

And aku ingat masa this one 'common room',moni main tendang bola volley,kena sape pun tak tau. Lepas tu kena the whole set including ketuk ketampi,halfway down etc2.Siap berganding bahu lagi tu, bust dalam lines.. The climax was bagak ke being called up front, selagi dia tak boleh buat apa ntah kita kena stay kat halfwaydown ke 3/4 ke apa aku tak ingat...Kalau sape2 boleh recall scene malam tu boleh tambah..Yg most merorable pada aku, lepas keluar je nampak carpet common room tu memang basah kuyup la dengan peluh kita, otot bergetar-getar tu memang confirm la hahaha...

Salleh
D34

Unknown said...

yang depan TAR Hall tu lah kan yg rayme dgn selamba gi call parents dia?

pogym said...

masa bagak kena tu, kat sebelah aku ada budak satu sekolah rendah ngan aku... nama dia wan kamal... masuk koleq tak sampai seminggu kot... masa kena ketuk ketampi + half way down/up, dia punya menangis... pastu aku ingat dlm 2, 3 hari dia kluar koleq... kesian...